Kimber Talk Forums banner
21 - 40 of 142 Posts
Gefeliciteerd. Ik probeer sinds half oktober een CDS9 te bemachtigen. Kan er geen vinden, behalve voor de extreme prijzen die worden voorgesteld. Ik wacht.
Ik kreeg de mijne voor $864, niet-schroefdraad, alleen ter referentie. Leek een eerlijke prijs.

Ik ben er zeker van dat een ondernemende holstergroep op de kar zal springen. Ik gebruik een apparaat, dat je niet echt een holster kunt noemen, dat een staaf heeft die in de loop past met een tailleclip. Ik zal proberen het in het weekend te plaatsen.

Discussion starter · #28 ·
Toen ik begon te zoeken naar mijn CDS9, was KyGunCo de enige plek die ze op voorraad had... maar achteraf gezien (en met een antwoord op mijn vraag "waar is het?"), namen ze waarschijnlijk pre-orders aan. Gelukkig heb ik in totaal $179 minder betaald bij KyGunCo dan wat MidwayUSA vraagt. Maar nu maak ik me zorgen... volgens MidwayUSA verwachten ze pas op 25 januari 2025 leveringen van de TFS... DAN nog een week om het naar mijn FFL te krijgen. Ik denk dat mijn Thanksgiving/Kerstcadeau voor mijzelf waarschijnlijk een Groundhog Day-cadeau zal zijn.
Ik heb eigenlijk $909 plus belasting betaald. Had een kortingsbon van 10% die ik mocht gebruiken. Ik moest wel de belasting betalen. Kwam uit op $983.

• Like
Reactions: markr6754 and JC45
Gebaseerd op andere berichten besloot ik een trekkergauge op mijn M9 te zetten. Gemiddelde van 5 trekken 3,09 lbs. Dat wordt verstoord door de eerste trek van 4,16 lbs. Het is zeker een lichte trekker...na minstens 2000 rondes. Ik heb ook een Micro 9 ESV met minder dan 500 rondes. Die heeft een gemiddelde van 5 trekken van 3,99. Hoe hoger op de trekker, hoe zwaarder de trek...vrij duidelijk met een draaiende trekker. Tot slot komt mijn Micro 9 Hero Special Edition uit op 3,10 lbs, met ongeveer 100 rondes erdoorheen.
Ik weet dat dit geen M9 trekkerdraad is...maar ik hoop dat mijn toekomstige CDS9 me iets precies in het midden hiervan geeft.
Ik ben jaloers. Mijn Micro 9 is consequent 7,3 lbs en bouwt een pijnlijke eelt op mijn vinger. Gespecificeerd op 7 lbs door Kimber, ben ik verbijsterd hoe je zulke goede trekkers hebt gekregen. De mijne gaat naar MCarbo voor de volledige behandeling.

• Like
Reactions: JC45
Het pistool ziet er goed uit.

Met een stip, glasvezelvizieren en een richtlaser.... Ik wed dat dat beeld van het vizier druk is.

Ik zou die nutteloze ADE-laser verliezen en er een tlr7 sub op plakken, die stip op 25 yards op nul zetten en staal tot 100 yards slaan.
Eens, ik wacht op Holsters om een TLR7 Sub toe te voegen.

Ik ben bang dat de laser helemaal in de trekkerbeugel mijn vinger zou blijven raken.
Klinkt alsof het toch weggaat.

Is het echt zo klein als de foto's doen lijken? Ik zou moeite hebben om het vast te houden zonder het magazijn.

Ik ben bang dat de laser helemaal in de trekkerbeugel mijn vinger er steeds tegenaan zou stoten.
Klinkt alsof het toch wel weggaat.
De laserknop kost moeite om in te schakelen en hij en de trekkerbeugel zijn breed. Ja, helemaal eens met meerdere accessoires kan overdreven zijn. Mijn gedachte in een confrontatie op leven en dood, de red dot sight zou niet nuttig zijn, niet snel genoeg op korte afstand. Maar de laser wel. De red dot KAN nuttig zijn in een winkelcentrumsituatie als de schutter niet dichtbij is, maar zijn moord pleegt op 20, 30 of meer meter afstand. Ik speel met beide scenario's om de laser en red dot op verschillende afstanden in te stellen. :unsure:

Ik ben jaloers. Mijn Micro 9 is consequent 7,3 lbs en bouwt een pijnlijk eelt op mijn vinger op. Gespecificeerd op 7 lbs door Kimber, ben ik verbijsterd hoe je zulke goede triggers hebt gekregen. De mijne gaat naar MCarbo voor de volledige behandeling.
Mijn micro9 met de mcarbo is net geen 5. Veel beter dan origineel

Ik heb de MCarbo in mijn Micro .380 gedaan en had hetzelfde, ongeveer 4,5. Heb het nu besteld voor de Micro 9.

• Like
Reactions: JC45
Hetzelfde triggermechanisme?

Heb de MCarbo in mijn Micro .380 gedaan en had hetzelfde, ongeveer
Ik dacht dat de mcarbo-kit alleen voor micro 9 is. Hoe heb je het voor je 380 werkend gekregen?
Dezelfde kit voor beide.
Image

21 - 40 of 142 Posts