Kimber Talk Forums banner
41 - 60 of 61 Posts
Kon niet achterhalen wanneer de originele post geplaatst was. Drie pagina's met antwoorden, dus ik heb niet alle antwoorden gelezen. Ik heb een K6XS gekocht uit een opwelling. Was eigenlijk niet op zoek naar een nieuw stuk. De capaciteit van zes (6) kogels intrigeerde me. Dus nu heb ik er een en ik kan er niet blijer mee zijn. Met een paar honderd schoten op de baan schiet hij feilloos. Holsters zijn moeilijk te vinden, maar ik heb er een paar gevonden. Dat gezegd hebbende, ik heb er een ClipDraw op geïnstalleerd, de beste draagoptie ooit, mijn mening. Past mooi in de appendix draagpositie. Alles wat er over S&W revolvers wordt gezegd, is terecht, maar één extra kogel kan het verschil tussen leven en dood betekenen.

Blij dat je je nieuwe K6 leuk vindt, die ene ronde meer zou het verschil kunnen maken, als je het tot een logisch resultaat brengt, lijkt het me dat niemand in deze tijd een revolver zou dragen.

• Like
Reactions: bad ninja
Soms is een revolver beter te verbergen, afhankelijk van kleding en sociale omstandigheden van de verblijfplaats. Sommige gebruikers hebben niet de kracht of behendigheid om een ​​magazijn te laden tot de laatste patroon of een slede tegen de terugslag en hoofdveren te spannen, maar hebben geen probleem met het openen van een cilinder en het laten vallen van patronen in kamers. Hoewel het langzaam is om te herladen en beperkt tot 5 of 6 schoten, voldoet het aan regel #1 om een ​​wapen te hebben. Wat bekend staat om af te schrikken zonder dat er schoten worden afgevuurd. De meeste gemelde ontmoetingen zijn dichtbij, snel en voorbij voordat 5 of 6 schoten kunnen worden afgevuurd. Desalniettemin is het gebruik van revolvers een zelf veroorzaakte handicap, terwijl de 9 mm semiautomatische pistool met hoge capaciteit de regels bepaalt en nog steeds de beste en meest superieure optie is.

Dit is een behoorlijke recensie van Kimber revolvers.

Lol.
Hij zit op verschillende punten verkeerd, maar ik ben het eens met een aantal van zijn beoordelingen.

Zoek in deze forums en je zult een aantal terugkerende problemen zien met Kimber revolvers.

• Like
Reactions: 2sharp2
Ik ben op zoek naar advies over de juiste manier om de cilinder op mijn K6xs te verwijderen. Ik wil de kamers graag grondig schoonmaken.
Probeer een thread te starten met die titel.
Deze post zal begraven worden.
Ik weet het antwoord op je vraag niet, maar iemand hier zou het moeten weten.

• Like
Reactions: Chuck43 and 2sharp2
Lol.
Hij zit op verschillende punten fout, maar ik ben het eens met een aantal van zijn beoordelingen.

Zoek in deze forums en je zult een aantal terugkerende problemen met Kimber revolvers zien.
Zijn beoordeling is redelijk evenwichtig. Hij is duidelijk een Smith revolver fan, maar erkende de QC problemen die daar de laatste tijd aan de gang zijn.

Hij vermeldde dat iedereen die een Kimber, Smith of Ruger revolver koopt, er verstandig aan zou doen om hem zorgvuldig te bekijken voordat hij hem in bezit neemt. Ik neem aan dat hij gewoon vergat Colt te vermelden ;)

Hier is een andere man die het QA-probleem met recente productierevolvers noemt:

Het is helaas een feit.

Zijn beoordeling is redelijk evenwichtig. Hij is duidelijk een Smith-revolverfan, maar erkende de QC-problemen die daar de laatste tijd aan de gang zijn.

Hij vermeldde dat iedereen die een Kimber-, Smith- of Ruger-revolver koopt, er verstandig aan zou doen om hem zorgvuldig te bekijken voordat hij hem in bezit neemt. Ik neem aan dat hij gewoon vergat Colt te vermelden ;)

Hier is een andere man die het QA-probleem met recente productierevolvers noemt:

Het is helaas een ding.
Ja, ik zeg dat het aantal problemen bekeken moet worden op basis van het aantal geproduceerde revolvers.

Kimber heeft eigenlijk een veel hoger percentage problemen dan Smith of Ruger, die beide meerdere modellen en meerdere revolvers maken in vergelijking met Kimber.

Ik ben het eens met zijn beoordelingen van de grepen, ontwerppunten en prestaties. Ik vind de styling wel leuk, maar geef toe dat het er raar uitziet.

• Like
Reactions: Jimmo952
Ja, ik zeg dat het aantal problemen bekeken moet worden op basis van het aantal geproduceerde revolvers.

Kimber heeft eigenlijk een veel hoger percentage problemen dan Smith of Ruger, die beide meerdere modellen en meerdere revolvers produceren in vergelijking met Kimber.

Ik ben het eens met zijn beoordelingen van de grepen, ontwerppunten en prestaties. Ik vind de styling wel leuk, maar geef toe dat het er raar uitziet.
Het is moeilijk om precies te weten. Voor zover ik weet, publiceert niemand statistieken over retourzendingen en defecten.

Het is moeilijk om het precies te weten. Voor zover ik weet, publiceert niemand statistieken over retourzendingen en defecten.
Precies.
Dat gezegd hebbende, is dit forum al lang genoeg actief om te zien welke Kimber-modellen meer klachten krijgen, alleen al door naar de forumthreads en -berichten te kijken.

De 1911's lijken veel minder klachten te krijgen dan de niet-1911-pistolen met een grote marge.

Precies.
Dat gezegd hebbende, dit forum is al lang genoeg actief om te zien welke Kimber-modellen meer klachten krijgen, alleen al door naar de forumthreads en -berichten te kijken.

De 1911's lijken veel minder klachten te krijgen dan de niet-1911-pistolen, met een grote marge.
Dat komt misschien omdat de meeste Kimber 1911-bezitters nog steeds wachten tot hun kleinzoon hen leert hoe ze internet moeten gebruiken ;)

Dat komt misschien omdat de meeste Kimber 1911-bezitters nog steeds wachten tot hun kleinzoon hen leert hoe ze internet moeten gebruiken ;) :)
De grap is voor hen.
We weten hoe we internet moeten gebruiken, we betalen ervoor.
We willen gewoon dat ze af en toe uit de kelder komen om de stappen te zetten.

Dat komt misschien omdat de meeste Kimber 1911-bezitters nog steeds wachten tot hun kleinzoon hen leert hoe ze internet moeten gebruiken ;) :)
De grap is voor hen.
We weten hoe we internet moeten gebruiken, we betalen ervoor.
We willen gewoon dat ze af en toe uit de kelder komen om de stappen te zetten.

• Like
Reactions: Chuck43
Ik zoek advies over de juiste manier om de cilinder van mijn K6xs te verwijderen. Ik wil de kamers grondig reinigen.
Er staat momenteel een video op YouTube die je laat zien hoe je het moet doen en het stap voor stap laat zien. Het is heel gemakkelijk te doen als je de video eenmaal hebt bekeken. Ik heb de mijne gedaan. Ik heb de mijne sindsdien een paar keer gedaan. Het is vrij gemakkelijk. Veel succes met je onderneming.

Er staat nu een video op YouTube. Die legt uit hoe je het doet en laat het stap voor stap zien. Het is heel makkelijk te doen als je de video eenmaal hebt bekeken. Ik heb de mijne gedaan. Ik heb de mijne sindsdien een paar keer gedaan. Het is vrij gemakkelijk. Veel succes met uw onderneming
Bedankt, ik heb YouTube doorzocht en kon de video waar je het over hebt niet vinden. Als je die link toevallig hebt, wil je hem me dan sturen?

Bedankt, ik heb YouTube doorzocht en kon de video waar je het over hebt niet vinden. Als je die link toevallig hebt, wil je hem me dan sturen?
Ik kon het om de een of andere reden niet meer vinden. Ik heb echter een video gevonden die je zal helpen. De video is van Step One Survival. Titel: Revolver Cylinder Removal and Extractor Repair. Hij deed dit op een Taurus model 66. Deze video zou je door je probleem moeten helpen. Het enige wat ik niet zag toen ik erdoorheen scande, is dat de inzetbout onder de cilinder eerst moet worden verwijderd, blauwe loctite bij het opnieuw monteren. Ik hoop dat dit je helpt.

41 - 60 of 61 Posts